Sport i możliwości wykorzystania go w akcjach promocyjnych oraz reklamowych to optymalny i ukierunkowany sposób dotarcia do szerokiego grona klientów. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą sponsorką Warty Poznań.

Realizacja naszego programu sponsorskiego obejmuje następujące obszary:

  • powierzchnia reklamowa
  • odzież sportowa
  • poligrafia
  • świadczenia internetowe
  • pozostałe świadczenia sponsorskie

Dlaczego warto współpracować z Wartą Poznań:

      • Widownia na żywo – blisko 15 000 kibiców oglądało każdy mecz Warty, który rozgrywany był w Poznaniu wiosną 2011 r. Na uwagę zasługuje fakt, że na mecze naszego klubu przychodzą całe rodziny, gdyż oprócz widowiska sportowego gwarantujemy cały szereg atrakcji dla najmłodszych kibiców. Sponsoring stwarza możliwość zaprezentowania swojej firmy oraz jej produktów przed szeroką publicznością zasiadającą na trybunach poznańskiego stadionu. Jest to możliwe m.in. poprzez prezentację logo firmy na strojach zawodników, biletach i karnetach oraz nośnikach reklamowych takich jak bandy i telebimy znajdujące się na stadionie.
      • Prestiż i medialność klubu – gwarantujemy ekspozycję logo firmy będącej sponsorem klubu na bilbordach, plakatach i innych nośnikach reklamowych, które wykorzystujemy przy promocji klubu, stronie internetowej Warty Poznań a także na paskach sponsorskich, które ukazują się przy okazji reklam i artykułów w mediach z którymi współpracujemy.
      • Wiarygodność – sponsorom klubu dajemy możliwość wykorzystywania faktu współpracy z Wartą Poznań we wszelkiego rodzaju materiałach oraz akcjach promocyjnych oraz użycia nazwy klubu i jego herbu na swoich produktach. Sponsoring pomaga zbudować większą wiarygodność marki sponsora.
      • Wizerunek i obrazowość – poprzez uzyskanie statusu oficjalnego sponsora czy partnera, marka firmy może natychmiast być powiązana ze ściśle sprecyzowanymi wartościami. Chcemy by Warta Poznań postrzegana była jako typowo poznański i typowo rodziny klub i właśnie na wartości takie jak przywiązanie do tradycji i rodziny kładziemy szczególny nacisk.
      • Nastroje wewnątrz firmy – w odróżnieniu od reklamy, pracownicy firmy mogą być czynnie włączeni w działania sponsorskie np.: biorąc czynny udział w obsłudze sponsorowanego przez firmę wydarzenia, którego organizatorem jest klub lub uczestnicząc jako kibice w wydarzeniu.
      • Prawo do sprzedaży – stwarzamy możliwość uzyskanie prawa do sprzedaży produktów sponsora w miejscu sponsorowanego wydarzenia.

Przedstawicieli firm zainteresowanych ofertą sponsorską oraz szeroko pojętą współpracą z Warta Poznań S.A prosimy o kontakt:
tel. 512 482 203
m.wieczorek@wartapoznansa.pl
info@wartapoznansa.pl

NASI PARTNERZY